تعداد زیادی از دوستام ازم خواستن که لیست فیلم های پیشنهادی مو منتشر کنم تا توی تابستون ببینن. منم تصمیم گرفتم قبل هر کار در مورد این موضوع توی این وبلاگ بنویسم.

معرفی کردن فیلمی که بدونی طرف با دیدنش پشیمون نمیشه از وقتی که گذاشته خیلی سخته. مخصوصا وقتی دارن روت حساب میکنن و به حرفت اعتماد میکنن! برای همین سعی میکنم توی هر ژانر، با در نظر گرفتن امتیاز فیلم و سلیقه عمومی چند تا فیلم که اولا خودم دیده باشم و ثانیا یه چیزی به زندگی م اضافه کرده باشه رو معرفی کنم. البته شاید این فیلم ها جزو ده تا فیلم مورد علاقه م هم نباشن! 

اکشن/ماجراجویی
تو این ژانر کسی نیست که منو بشناسه و ندونه که میمیرم برای فیلمای سوپرهیرویی!
پس قطعا اولین پیشنهادم به شما تمام فیلمهای مارول هست. ولی خب شاید خیلیا این فیلما رو دوست نداشته باشن پس به بقیه لیست توجه کنین

The Lord Of The Rings
فیلم خیلی معروفیه ولی هستن کسایی که ندیدنش! لازمه که با حوصله و دقت ببینیدش!
Pirate Of Caribbean
بازم یه فیلم معروف. اما اگه ندیدید... بهتره زودتر عجله کنید و ببینیدش!

Ready Player One
من اول کتابشو خوندم و بعد از انتظار بسیار طولانی فیلمش ساخته شد و ... میتونم بگم جزو ده فیلم مورد علاقه مه!

Wonder Woman
درسته گفتم که فیلم های سوپرهیرویی همه شون خوبن. اما این فیلم رو یه جور دیگه دوستش دارم!
The Underworld Series
پنج فیلم فوق العاده... از نظر من بهترین فیلم خون آشامی و گرگینه ای تا الانه. پنج فیلم فوق العاده ... !
2:22
از روی امتیازش نمیشه رفت سمتش. ولی من میگم برین سمتش!
Passengers
این یه فیلم اکشن عاشقانه س. و فوق العاده قشنگه. میتونم بگم جزو ده تا فیلم مورد علاقه مه.


انیمیشن

Finding Dory
نمی تونم میزان علاقه مو نسبت به این انیمیشن و شخصیت دوری توصیف کنم!
Tangled
باید اشاره کنم که شونصد هزار دفعه اینو نگاه کردم و میتونم همین تعداد باز هم ببینمش!
Brave
میمیرم برای مریدا. فقط همین!
Kung Fu Panda
هر سه قسمتش!
How To Train Your Dragon
برای اومدن قسمت سومش لحظه شماری میکنم!
Mr Peabody And Sherman
Cars
من قابلیت اینو دارم که با این انیمیشن هم گریه کنم :))
 Frozen
وقتی اومد، دیدمش، عاشقش شدم و تمام کیفیت های این فیلمو دانلود کردم و بالغ بر هزار بار دیدمش!
Rise Of The Guardians
Inside Out
The Emperor's New Groove
اگه اینو ندیدین نصف عمرتون بر فناس. و تنها فیلمی هم هست که اینو راجع بهش میگم: فقط با دوبله فارسی!!!

کمدی

خب خب ... میرسیم به ژانر مورد علاقه من :))
می تونم بگم که من یک بدبخت فیلمای کمدی هستم. فیلم کمدی حال آدمو خوب میکنه. و مگه ما هدفمون از دیدن فیلم چیه؟
Just Friends
یه بخشایی از فیلمو جدا کردم و هر وقت که حالم خوب نیست میبینمش!
Mean Girls
فقط قسمت اولش!
Mr. Right
Pitch Perfect
She Is The Man
ده هزار بار. تعداد دفعه هایی که دیدمش
Freaky Friday
بیست هزار بار
Confessions Of A Shopaholic
خیلی خیلی خیلی دوسش دارم. خیلی.
Ted
خرس بی تربیت :))
The Duff
ده هزار بار
17Again
ده هزار بار
200Pounds Beauty
این یکی کره ایه. و من شصت بار دیدمش خیلی قشنگه
The Kissing Booth 2018
جدیدترین فیلمیه که تا الان موفق شدم دو بار ببینمش ولی بازم خواهم دید :))
When We First Met 2018
اصلا فکرشو نمیکردم که این فیلم خوبی باشه. ولی هست!
Wild Child
در مرتبه فیلم هایی قرار میگیره که ده هزار بار دیدمشون
Hairspray 2007
این فیلم ورژن های دیگه ای هم داره. اما فقط سال ۲۰۰۷ ش ارزش شصت بار دیدن داره. لازم به ذکره این فیلم موزیکال هم هست اما بنظر من جنبه طنزش پررنگتره.

اگه متوجه نشدین که قوت غالب من فیلم کمدیه خواستم در این جمله این موضوعو روشن کنم.
همچنین باید بگم که بیشتر فیلم های بالا کمدی نوجوان و جوان هستن و من کمدی بزرگسال دوست نمیدارم بخاطر شوخی های جنسی مسخره که اصلنم بامزه نیست!


جنایی

Now You See Me 1 & 2
این کمدی هم هست و واقعا ارزش شصت بار دیدن رو داره
Nerve
The Grand Budapest Hotel
این شاید یخده فانتزی باشه بیشتر تا جنایی

درام

Flipped
اولین فیلمی که به ذهنم میرسه برای معرفی!
Gracie
یادم نمیاد با هیچ فیلمی اینقدری که با این فیلم گریه کردم گریه کرده باشم!
The Midnight Sun
بجز این که اینم خیلی باهاش گریه کردم. ولی نه. گریسی گریه دار تر بود!
Wonder
فیلمی که بسیار به کتاب وفادار بود. ولی بر خلاف کتاب، گریه دار بود!!!
Me Before You
فیلمی که اول شما رو به اوج میبره و از خنده روده بر میشین و بعد با کله زمین میزنه و تا دو هفته حالتون بده!
Miss Peregrin's Home For Peculiar Children
هنوز فیلمی نیومده که بهتر از این باشه برای من. اولین فیلم مورد علاقه م. تمام
Twilight Saga
خیلیا این فیلم رو خز میدونن! من نه! نمیگم ده هزار بار ولی پنج هزار بارو راحت دیدمش :)) بخصوص فیلم دومش...
August Rush
ببینین و گریه کنین !

Black Swan 
Sing Street
خیلی خیلی خیلی دوسش دارم. ژانرش موزیک هم هست

...
 

معمایی

predestination
Vanilla Sky
Inkheart
The Sixth Sense
The Truman Show
I Origins

 

فانتزی

با اینکه بیشتر فانتزی ها رو قاطی بقیه گفتم ... 
Harry Potter 
خیلی سخته انتخاب کنم کودوم فیلمش قشنگتره! همه ش قشنگه اگه ندیدین لطفا لطفا لطفا ببینین!!!!
Alice In Wonderland

Death Note (Movie)l
Enchanted 2007
این موزیکال هم هست!
Hugo
Moonrise Kingdom
 

ترسناک

من از فیلم ترسناک متنفرم. اول خواستم اینو بگم
A Quiet Place
اینو تازه دیدم و واقعا قشنگ بود! واقعا!!!! تنها فیلم ترسناکیه که واقعا خوشم اومد.
تمام
:))


ژانر موزیکال و  علمی تخیلی رو بیخیال میشم چون چیز خاصی ندارم که بگم ببینین و
ژانر عاشقانه رو هم هر چی بوده توی بقیه ژانرها مثل کمدی و درام پخش کردم و گفتم.
می دونم که هزاران فیلم فوق العاده وجود داره و منم دیدم ولی بنظرم هر فیلمی که صرفا امتیاز بالایی داره ارزش دوبار دیدن رو نداره. بیشتر فیلمایی که اینجا معرفی کردم به تعداد دیدم. ینی برام علاقه ایجاد شده که برم بار دوم و سوم هم ببینمش. منم سعی کردم یکی از ملاکای معرفی م همین باشه. ینی فیلم جوری باشه که مخاطب بپسنده نه منتقدین!
چند تا فیلم هم هستن که آخر آخر گفتم عه اینم مینوشتی ولی خب نمیشه که همه فیلمای عالم رو توی لیست بیاره آدم.
فعلا به این نتیجه رسیدم که باید روی لیست فیلم های مورد علاقه م کار کنم. تا حالا ازین کارا نکردم چون معمولا فیلم رو بخاطر وقت گذرونی و خوب شدن حالم میبینم و دنبال مفاهیم عمیق توی فیلما نیستم. ولی خب بد نیست آدم چنین لیستی داشته باشه نه؟

شما هم معرفی کنین !
بریم فیلم ببینیم !!!!!!