باید قبل از اینکه ساعت ۰۰:۰۰ شود این رو بگم.

امروز ۷۳۰ امین روز تاسیس این وبلاگه! اگه طبق معمول هر سال رو ۳۶۵ روز در نظر بگیریم به عبارتی میشه سال دومی که این وبلاگ نفس میکشه.

وبلاگی که فقط برای یادآوری یک سری چیزهای کوچیک به خودم بود و اصلا نمی دونستم که به درد بقیه هم می تونه بخوره یا نه. راستش الان هم نمی دونم!

علت اینکه دارم اینجوری وقت شما رو با این حرفا میگیرم اینه که اینو بگم:

خیلی از بلاگر ها سالگرد یک سالگی شونو با افتخار فراوان میگیرن و بعضن حق هم دارن! چون واقعا عالی هستن. اما من اینجا این رو می نویسم که بدونم و به خودم یادآوری کنم که با وجود اینکه دو سال اینجا قدمت دارم اما  اصلا نمی تونم خودم رو یه بلاگر حساب کنم! از عنفوان کودکی این یک آرزو رو بدون هیچ تغییری داشتم و اونم این بود که یه روز بتونم بنویسم. همه ی تلاشم رو میکنم... سعی میکنم خلاقیت به خرج بدم و سعی میکنم شجاع باشم، اما خیلی راه هست.

تا گوساله گاو شه دل صاحابش آب شه!

اکثر شما اون موقعی که من بودم و بیان و خاطرات، اینجا با من همراه نبودین. لذا برای شاد کردن روح و روانتون پیشنهاد میکنم این پست رو بخونین.laugh

 HBD to Lymoo+

+ساعت انتشار پست دستکاری شده است :دی