هشدار : در این متن از الفاظ نامناسب استفاده شده است. بچه مثبت ها وارد نشوندdevil

 

یه بار سر کلاس زبان مدرسه من و دوستم تصمیم گرفتیم معلممونو یه جوری اسکل کنیم که کلاسم بپیچه کلا!

ما نقشه کشیدیم که با یه اشاره ای همه با هم هراسون از جامون بلند شیم و بگیم : زلزله !! و بعدم از در بریم بیرون. 

نقشه مونو به همه ی کلاس اطلاع دادیم و همه هم خوشحال بودن و اصلا یک جوری تایید کردن و استقبال کردن که من گفتم کار معلمه دیگه تمومه. 

آقا چشمتون روز بد نبینه قرار شد دوستم جامدادیشو بندازه زمین و منِ کودن شروع کنم به داد و بیداد و بقیه بچه ها هم همراهی کنن و شلوغ کنیم و خلاصه این حرفا.

دوستم جامدادیشو انداخت زمین. من هم شروع کردم : هییییییییییع! زلزلههههه زلزلهههههه. داد و بیداد خلاصه :|

همه ی کلاس ساااااکت بودن. :| نامردا جیکشون در نیومد :| معلممون هم بنده خدا مظلوم بود گفت : نه عزیزم اشتباه میکنی. بچه ها زلزله اومد؟

همه بچه ها با هم: نه .... فکر نکنیم خانوم ... نو ... ایت وازنت عن عرتکوعیک ... :|:|:| 

لال نمیرن الهی عنینه ها . بچه هامون کلا تو کنف کردن من خوب هماهنگ بودن :|

خدایی شما جای من بودین از این موجودات بدتون نمیومد؟ :| بیشرفا :|

 

حالا این نقشه های من برای معلم آزاری خیلی جوک ن کلا. یاد یکی دیگه افتادم.

 

یه بار یه گچ برداشتم و زنگ تفریح روی صندلی معلم که روکش چرم هم بود اتفاقا خیلی دقیق و حساب شده نوشتم «خر»! به طوریکه وقتی می نشست روی صندلی و بلند می شد، و بعدم لطف میکرد رو به تخته وایمیستاد کلمه ی خر در آن مکان مقدس خود نمایی کرده و کل مدرسه را به روی هوا میفرستاد. 

آقا ما اینکارو کردیم، یه بیشور کصافطی ما رو لو داد و یکی از دوستامم برای اینکه گندش در نیاد دوید وسط کلاس همچون لیمو شیرین گفت خانوم پشتتون گچی شده و کلا همه چیو پاکش کرد. :| خو منگلا میذاشتین باشه میخندیدیم دیگه :|:|:| من کلا از همکلاسی شانس نیاوردم به طور کل :| 

 

+کلا یادم نمیاد یه بار نقشه معلم آزاری کشیده باشم یه «منگل درخت» نیاد به همش بزنه :|