چند وقته متوجه شدم یکی از وبلاگ نویسایی که دنبال میکنم در مورد اتفاقایی که ادعا میکنه تو زندگی براش افتاده دروغ می نویسه

دلیلش چی میتونه باشه؟ 

وقتی شما هویت واقعی ت معلوم نیست ...

وقتی سود مادی نمی بری از دروغگویی ...

وقتی دروغ مصلحتی هم نیست ...

وقتی یه دروغ کوچولوی بی فایده س...

 

یعنی خسر الدنیا و الآخره !

 

یعنی نه تو دنیا سود کردی نه آخرت !

 

من همیشه یه جمله ی بد آموزی دارم که باید با طلا نوشت قابش کرد ... :دی

اگه می خوای گناه کنی قشنگ یه گناه حسابی کن که لااقل این دنیا کیفشو ببری! 

 

مثل دزدی!!! راننده تاکسی 100 تومن باقی مونده رو پس نمی ده. به هیچ جای مسافر بر نمی خوره ولی این راننده تاکسی علاوه بر اینکه تو این دنیا پولدار نمی شه و پول حروم بدتر باعث بدبختی خودش و خونواده ش میشه ... اون دنیا هم کنار بابک زنجانی ها محاکمه میشه! دزدی دزدیه آقا جان! لااقل ب.ز جان تو دنیا کیفشو کرده تو چی؟

حالا اینجا هم دروغ دروغه ! لااقل یه جور دروغ بگو یه نفعی ببری آخه من دلم میسوزه اینجوری خودتو تباه میکنی جانم ...