این یکی از بهترین فیلم های با موضوع موسیقی هست که من دیدم. واقعا از دیدنش عجیب لذت میبرم و حاضرم حداقل ۶، ۷ بار دیگه هم ببینمش.

شاید چون یکی از آرزوهایی که همیشه داشتم و تصمیم گرفتم اجازه بدم تا ابد یه آرزو باقی بمونه اینه که جای شخصیت اصلی این فیلم باشم :)

یکی از قشنگ ترین آهنگ هایی که توی این فیلم خوندن آهنگ زیر میباشد :

+دانلود

 

Drive It Like You Stole It lyrics

You just can't
stand the way
that I walked out
from the wreckage

تو نمی تونی جوری که من از مخمصه رها شدم رو تحمل کنی

Can't understand
the way that
I turned myself around

نمی تونی جوری که من خودم رو تغییر دادم رو تحمل کنی

I tried to terminate
this war
with you

من سعی کردم این جنگ با تو رو تمومش کنم

But you won't let it go
you keep coming back
for more

ولی تو بیخیال نمیشی و بازم برای درگیری بیشتر بر میگردی

Freedom
I'm taking it back
I'm outta here
no turning back

آزادی

من پسش میگیرم

ازینجا میرم

و بر نمیگردم

In a baby blue
Cadillac
just when I was stalling

با یه کادیلاک آبی جیگر

اما وقتی وایساده بودم

I heard an angel calling
this is your life
you can go anywhere
you've gotta grab
the wheel and own it

شنیدم که فرشته ای ندا داد

این زندگی توعه

می تونی هرجا میخوای بری

باید فرمون رو بگیری و رهاش نکنی

And drive it
like you stole it

یه جوری برونیش که انگار دزدیدیش ( وبچرخونیش)

Rollin' this is your life
you can be anything
you've gotta learn
to rock and roll it

این زندگی توعه

می تونی هرچیزی باشی

باید یاد بگیری

که چطور بترکونیش

You've gotta put
your pedal down
and drive it
like you stole it

باید پدال رو فشار بدی 

و برونیش

مثل اینکه دزدیدیش

And drive it
like you stole it

برونیش

مثل اینکه دزدیدیش

We get stuck in the dirt
and we can't see
where we're going

ما وسط خاک و خل گیر کردیم

و نمی بینیم که کجا میریم

We've faced all
kinds of hurt
and the friction
slows us down

ما با هر مدل دردی روبرو شدیم

و اصطکاک باعث شد کند بریم

But I won't be
waiting here for
the world to end in gold

اما من اینجا صبر نمیکنم تا دنیا تموم شه

I leave your dust
behind me
stranded in the road

من گرد تو رو جا میذارم که رو جاده نشسته

(این وسط یه اصطلاحی هم هست که مهم نیست :دی )

Freedom
I'm taking it back
attitude
.

.

.

+قول میدم اتاقمو جمع کنم :(( گیری کردیما !