انسان که غرق شود، قطعا میمیرد!

(ادامه مطلب)

درسته سال تحصیلی شروع شده... ولی درست نیست که من الان بخوام در مورد روش های الکتریکی در ژئوفیزیک اکتشافی باهاتون صحبت کنم!

دلم میخواست که بازم اینقدر فراغت داشته باشم که با خیال راحت یه روز کاملو پای کامپیوتر ول بگردم و کوچکترین کار مثبتی نکنم :)) ولی واقعیت اینه که من یه مرضی دارم و اونم مرض خود اشتغالیه. خب رفتی دونشگاه. مبارکت باشه. چیکارت کنن ملت؟ دیگه کار دانشجویی ت واسه چیت بود؟‌:)) روزایی که دونشگاه نداری م باید بلند شی بری دونشگاه که ...! واقعا این مرض بدیه دوستان. واگیر هم داره. خیلی نزدیک نشین. مبتلا میشین! 

شاید شما مجموعه کتاب توآیلایت یا شفق رو خونده باشین. نوشته استفنی مه یر... نویسنده ای که باورم نمیشه تنها اثر مثبتش همین مجموعه چهار جلدیه! ولی واقعیت داره. حالا سرتونو درد نیارم... این نویسنده دو سال پیش به مناسبت دهمین سالگرد انتشار کتاب شفق، یه نسخه بازنویسی شده از کتاب اصلی ارائه کرده. نسخه ای که توش رنه و چارلی بجای دختردار شدن (بلا)، صاحب یه پسر شدن (بی Beau)! و وقتی بی به فورکس میاد تا پیش چارلی زندگی کنه، با ادوارد روبرو نمیشه! با ادیث Edythe روبرو میشه! انسان مذکر و خون آشام مونث! 

من اوایل کتاب رو خوندم و بسیار جالبه توصیه میکنم شما هم بخونین! البته بنظر شرطش اینه که لااقل جلد اول مجموعه رو خونده باشین تا متوجه تفاوت ها بشین. اما در هر صورت داستان از اول شورو میشه و اگه نخوندین هم چیزی رو از دست نمیدین. در ضمن متن خیلی روونی داره و کلمات قلمبه سلمبه کمی داره. برا کسایی که میخوان یه خرده انگلیسی شون تقویت بشه هم خیلی خوبه. رو لینک زیر کلیک کنین.

Life And Death - Stephanie Mayer


انسانی که غرق شود، قطعا میمیرد
چه در دریا چه در رویا
چه در دروغ چه در گناه
چه در جهل چه در انکار
چه در حسد چه در بخل
چه در کینه چه در انتقام 
...
شاید به همین علته که کره زمین تقریبا مُرده! هر کس در چیزی غرق شده ...
اما هنوز امید هست! ازتون خواهش میکنم اجازه ندین ذهنتون رو تعصب و نادانی پر کنه. مثل پدرانتون زندگی نکنین چرا که هر کس در یک دوره زمانی زاده شده و دوره های مختلف، آدم های متفاوت میخواد... بیاین کاری کنیم که نسل ما با نسل بقیه فرق داشته باشه. ما غرق نشیم. ما دست در دریا افتادگان رو بگیریم، و ما زمین رو نجات بدیم.