سلام حال شما خوبه ؟
آقا ما کنکور دادیم
از آبان داشتم برای مهندسی کامپیوتر میخوندم... الله وکیلی چرت ترین و آسون ترین مهندسی همین مهندسی کامپیوتره. درسا همه کشکه... ولی خب من دوست داشتم و دارم ...!cool
بعد مامانم اصرار کرد گفت رشته دوم ژئوفیزیک کنکور بده ... خلاصه از مامان اصرار از من انکار.... تا اینکه گفتم : باشه ولی من یه کلمه هم براش نمی خونما!؟
سرتونو درد نیارم... خدا شاهده یه کلمه هم نخوندم براش :)) بعد رفتم سر جلسه ژئو چون هیچی نخونده بودم با آرامش هر چی بلد بودمو جواب دادم ... yes
فرداش هم رفتیم سر جلسه کنکور مهندسی کامپیوتر ... از استرس تا ۵ دقیقه قبل شروع تو دستشویی بودم ... بعدم حالت تهوع گرفتم(اونم از استرس) خلاصه هر چی بلد بودمو منفی زدم :)) no
اینم بگم که برای گرایش هوش مصنوعی خونده بودم و از نرم افزار هم بدم نمیومد و اصلا معماری دوس نداشتم ... اوکی؟
میخوام نتیجه کنکورمو بگم الانcheeky

مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی ۴۰۰ و خرده ای :)) معماری کامپیوتر ۲۴۰ :)))))) و ژئوفیزیک ۶   :)))))))))))

خواستم بگم که الان توی وبلاگ یک رتبه تک رقمی هستین :)) اگه از پارسه و ماهان و اینام هستین من حاضرم یه ماشین ۲۰۶ بگیرم بگم آزمون های اونجا رو دادم واسه کنکور :))laugh
خلاصه اینکه ظاهرا دست تقدیر منو دقیقا اونجایی که نمیخوام میبره :)) ازش خیلی راضی م.... ناف منم با فیزیک بریدن علی الظاهر! فکر کنم بجای مقاومت کردن باید برم همونو بخونم عین بچه آدم:|indecision

وقت بخیر راستی نماز روزه هاتونم قبول درگاه الهی دعا فراموش نشه angel

پ.ن.
الان یهو یه چیزی به ذهنم رسید ... زشته دانشجوی فوق لیسانس مملکت ادبیات نوشتاری ش اینجوری باشه ... نه ؟ نه خدایی زشته مثل بچه ۱۲ ساله س laugh از دفعه های بعد متن علمی براتون میذارم cool