فکر می کنم خدا منو یه جور دیگه آفریده.
یه جوری که : نمی شه همش !
توضیحات اضافه رو می ذارم تو مغزم باقی بمونن بلکه در گذر زمان فراموش شن . 
ولی شک ندارم هیچ کس این جوری که من بودم نبوده . اینو تو تاریخ ثبت کنین لطفا . ممنون موتور های جستجوگر ! ممنون مایکروسافت ! ممنون استیو جابز ! ممنون گینس !

هر وقت میام یه چیز جدید بنویسم ، بالای صفحه آرم بیان رو میبینم : رسانه متخصصان و اهل قلم . من قطعا اهل قلم هستم . اما متخصص ؟
بله من متخصص نشدن هستم . من کافیه اراده کنم کاری انجام بشه تا اون کار انجام نشه . کافیه یه چیزیو بخوام تا اون چیز به کل نابود بشه . بله آدمای عزیز لطفا خیلی دور و ور من نپلکین ، ممکنه یه روز ازتون خوشم بیاد و فرداش توی عدم از خواب بیدار شین :|
نمی دونم دقیقا چطوری میشه که آدمی مثل من بوجود میاد . احتمالا برای روحیه دادن به آدمای دیگه ... همیشه یادتون باشه ، اگه فکر می کنین تو یه کاری از همه بدتر هستین ، خب اشتباه می کنین ! پس من اینجا چی کارم !؟


در آخر اضافه کنم که ، بله دارم غر میزنم . دوس دارم . همینه که هس . وبلاگ خودمه . والا :|