با نزدیک شدن فصل تابستون به فصل خواستگاری هم نزدیک میشیم. در این زمان برخی دختران هجمه ای از تماس های تلفنی مادر های جویای عروس رو متحمل میشن. این میزان ایجاد مزاحمت بستگی به سن دختر تحصیلات مسائل مالی و مسائل ظاهری و زیبایی داره.

من هم از اونجایی که خیلی خوشگلم (ماچ به خودم) ده ها هزار تماس دریافت کردم. خلاصه یکی شون دیروز اومده بود و داشتن همگی با هم زر زر میکردن. من تو این فکر بودم که وقتی رفتن برم و داستانمو بنویسم که یهو ننه محترم عرض فرمودن : خب فلانی خانوم حرف بزن صداتو بشنویم...!
می خواستم بهش بگم: می خوای یه دهن بخونم اینجوری بیشتر صدامو میشنوینا؟ ولی بسیار محجوب گفتم: چی بگم؟ ننه خانم اظهار داشتن: انتظاراتت از همسر آینده ت چیه؟ خب خیلی چیز ها از ذهنم گذشت که بهش بگم. مثلا اینکه والا من انتظاری ندارم فقط خیلی تو دست و پا نباشه...  یا ایمان اخلاق عمل صالح :)) ولی خب یه زری زدم که مهم نیست واقعا نمیگم کفرم در میاد از زری که زدم! :|

حالا ننه هی می خواست با من حرف بزنه. باباااااااا ! شما کی هستی اصن؟! مامانم گفته با غریبه ها حرف نزنم! شما یه غریبه میبینین بدو بدو باهاش حرف میزنین؟؟ من تا دو ماه نمی تونم با یه غریبه در مورد مسائل اقتصادی کشور و اخبار هواشناسی صحبت کنم. پریده تو خونه ما عروس گلم عروس گلم میکنه بعد میگه حرف بزن. خب آدم میترسه. این کارا چیه میکنین.

ماشالا هززززار ماشالا هم مادره اینقدر از پسر تحفه ش تعریف کرده بود که خوشگله اینا... من انتظار داشتم ایان سامرهالدر وارد شه. حالا پسره اومده تو میبینم اینکه عین بقیه ملته. کاملا عادی! خلاصه حالم گرفته شد بین خودمون باشه. البته با توجه به بقیه خواستگارای دیگه م باید بگم که ایشون بسیار زیبا مینمود! زیرا خواستگاران حقیر معمولا گزیده شده هستند. از بین گروه آدم های زشت دستچین هاشونو میفرستن دم خونه ما :|
حالا الان ممکنه بگین چقدر بی رحمی. بابا خب آدم دل داره اینام که ماشالا هیچ کودوم به خودشون نمیرسن. خیال میکنن دارن لطف میکنن که اومدن خواستگاری. انگار خواستگار قحطیه. داداش زود کارتو بگو برو... صفه ها؟! والاع :))

حالا خلاصه با حواس پرتی های من و چرندیاتی که به ننه خانم جواب دادم فکر نکنم تنها آدم قابل تحملی که اومده بود دوباره زنگ بزنه:))

هرچند خودمم از عقایدش خوشم نیومده بود. لذا گله ای نیست! بار ها گفتم ... باز هم میگم ... کسی که بخواد منتظر ازدواج کردن من بشینه، باید تا ابد بشینه. نشینین عزیزان :))