سلام

در پست قبلی هیچ کس به بچه عجیب و غریب هیچ توجهی نشون نداد دقت کردین؟ دلش شکست رفت یه گوشه نشست گریه کرد... :(

در ادامه خوردن مخ مخاطبین درباره کتاب های مورد علاقه م، یعنی مورتال اینسترومنتس و در ادامه پست قبل که گفتم کتاباشو تهیه کردم؛ میخوام قبل از اینکه به سمت کتاب ها شتافته و با ذوق و شوق آنها رو بو نموده و از بوی کتاب نو سر مست شده و همانجا جان به جان آفرین تسلیم کنم و اصلا مهلت پیدا نکنم اونا رو بخونم... شما رو به دیدن عکسی دعوت کنم:

 

کتاب های مورتال اینسترومنتس راه زیادی رو از کانادا سفر کردن تا به دست صاحب مهربون و کرم کتابشون برسن و تک تک کاغذهای خوشگلشون توسط صاحب عزیزشون لمس بشه و از خونده شدن و توجه دیدن لذت ببرن ... و من به عنوان همون صاحب مهربون کرم کتاب باید بگم که دارم رو ابرها راه میرم و با اینکه پی دی اف کتاب اولشو خونده بودم، باز هم کتاب اول رو دست گرفتم و نمیتونم با خودم کنار بیام که از اول نخونم!!

این عکس از طبقه مورد علاقه کتابخونه مه. تک تک این کتاب ها به جونم بسته ن و برای خودشون یه داستانی دارن. اینکه از کجا اومدن و چطور دونه دونه کنار هم جمع شدن ...! چقدر حال خوبیه. خدا نصیبتون کنه که عاشق بشید...