شماره 1. بنظرم آدم باید خیلی وضع روحیش خراب باشه که از یه چیزی متنفر باشه.

مثلا من خودم از یه سری چیزا متنفرم و افتخار هم نمیکنم. ولی صادقانه اقرار میکنم و واقعا سعی میکنم با اون موضوع کنار بیام. نفرت قشنگ نیست!

شماره 2. چرا شما دخترا حق و حقوق خودتونو نمیدونین و به راحتی از حقوق خودتون میگذرین؟ چرا اینکارا رو میکنین که من مجبور باشم همه عمرم برای احقاق حق شماها بجنگم؟ من همه ش دارم میجنگم که شماها رو ثابت کنم و شما همه کاری که میکنین اینه که خلافشو به من ثابت میکنین!

شماره 3. دلم میخواد یه پست راه بندازم راجع به اخلاق کشور های جهان سومی. مخصوصا یکی از اخلاقاشون که احترام نذاشتن به قانون کشورشونه! مثلا وقتی با دهن کجی به قانون کشورشون با قانون حجاب اجباری چه ها که نمیکنن و اسم کارشونم میذارن روشنفکری ولی در واقع اخلاق جهان سومی بودنشونو دارن به نمایش میذارن :)) میدونستین تو سنگاپور آدامس جویدن ممنوعه و حبس داره؟ :)) میدونستین تو فرانسه پوشیدن شلوار برای خانوما ممنوعه؟ :)) و میدونستین مردمش به این قانون مضحک احترام میذارن؟ خب حالا بدونین :)) قشنگ حس جهان سومی بودن بهتون دست داد؟ خوبه :))

 

شماره 4. بعضی وقتا گشت زدن بین وبلاگا فقط بیشتر کلافه م میکنه. قاعدتا نباید اینجوری باشه. کاش یکی به بعضیا میگفت اینقدر مزخرف پست نذارین. موج مثبت باشین اینقدرم بحث نکنین بذارین دو دقیقه تو فضای مجازی لااقل آرامش داشته باشیم.

 

شماره 5. خدا افتخاری رو لعنت کنه.

 

فعلا همین. راستی کسی بوک مارک دوست داره؟ من طراحی میکنم دوست دارین براتون بذارم؟ :)